Tuesday, September 20, 2011

boroi? moncit? nehiiiiii....

Salam...

huhuhuhu...ati dah jadik x keruan....sambil mulot laju kunyah kepek ubi pedas...sedappp n kranci.

bukan ape...perut aku nih...x tau mana silapnyer. semacam aje rupa paras bentuknye...hukhukhukhuk.

mula2 aku konpiden aje...maybe nak peot maka haruslah berlaku perubahan ala2 keboncitan...

skali....masa balik aritu, dengan penuh keselambaan, abah aku tanya...

"apesal perut ko boroi yanti????"

boroi okeh...boroiiii. bukan buncit ke gemuk ke...tapi dah sampai tahap boroi. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

terus tersekat2 nasi goreng mak aku dalam tekak....tapi 2 kali tambah jugak.

ibarat kata en usop....makan selera aje...pantang ditanya nak makan ape...

ek eleh...syukurlah wife dia nih ade slera makan dan kederat nak mentekedarah...

tapi tu lah...abah aku ni, setau aku...x penah pulak memberi gelaran 'boroi' tu pada kedua2 akak aku...haisshhhhh...x bleh jadik..x bleh jadik....kene start sungguh2 la sit up.....(sambil kunyah kepek...)

payah2...."banggg..jom kita cuba 'the making of adik to adik?"

mahu pengsan menteri kewangan tu nanti.....hahahhaha..

okeh2...stop kepek2..lets go to lompat2 setempat...ayoooohhh.

No comments: