Tuesday, September 20, 2011

;)

Salam...

Alhamdulillah...Zafri dah keluor spital. malam tadi. saspek denggi or campak. ujian darah...negatif denggi....so, campak palsu. viral infection.

Oh..bintat2 merah yang dikatakan campak tu kan...malam tadi, semua pakat mengembang...dan menjadi gegata. abis bengkak2 zafri. cam belon rupanye. tepat kul 0000. aku, kalo time2 camtu...jangan harap nak amik pic. makcik nih ade pantang larangnye ye...hehehehhe..padehal penakut. sabo aje kan.

rasa cam allergik? tapi bintat2 tu bermula dari mulot.ulser sampai tekak. sadis okeh tengok dia...sampai satu tahap...terjuih2 bibir dia sebab bengkak. pun, en usop x bagi amik pic. dia tu memang...kalo anak sakit, dia x suka aku amik pic.

tu,,dah tertido. under drug. 3 ubat skali telan. demam+antibiotik+allergik. mesti lama kot dia tido...nak2 malam tadi dia tido kul 2 pagi. nak terkeluor bijik mata aku menahan ngantuk. pakkal ler belum bekerja...layan aje lah.

ni, en usop nak makan paru + kuah kacang. untuk ammar, aku buat daging kicap aje...n zafri bubur nasi sayur2an. x berani lagi nk bubuh ape2...bubur keret n brokoli aje.

umah cam biasa...agak 'kemas' dikejekan dek anak ngan bapak. tinggal sehari dua...dah macam rupa tinggal seminggu dua. huhuhuhu. nak2 stor....terbalik2 barang.mesti carik pelampung ammar x jumpa tu.

hmmm..okeh la ek. nak g berjoget2 kat dapur pulak....

2 comments:

hajarus said...

selamat hari raye akak...

anak akak masuk hospital??? nampak sangat hajar dah ketinggalan ketapi... ape2 pun alhamdulillah xde ape2 yang serious... mg zafri cecepat sht...

Rozita said...

alhamdulillah dah sihat la tu kan.. dah leh melasak balik...

kalau aku, aku yang selalu sepahkan stor... shah dah masam mencuka... hehe..