Thursday, August 25, 2011

menu berbuka kami...

Salam Ramadhan...



tadi..berbuka makan yong tau foo. en usop cukup la hai sukaaa sangat beli based on tauhu. cam kulit tauhu la..etc etc. pastu tadi belen banyak lagi..nak simpan, x dan la..esok nak berbuka kat umah mak aku. maka...aku lah makan semuanya. kembang2 hidung aku rasanye..huhuhuhuhu. dah x bleh nak pegi dah kulit2 tauhu tu....



semalam 24hb...berbuka masak, ayam lemak cili api, ayam goreng, sambal belacan dan peria pecah telor. gambor sangat lah terlupa nak ambil. dah tinggal tulang..baru en usop tanya, x amik pulak pic lauk ari nih? huhuhuhuhu....



kelmarin pulak 23hb...masak sambal tempe kerang, telor mata dan kangkung goreng. pun x sempat nak amik pic...huhuhuhu..



pastu 22hb..aku masak sayur carca marba goreng, ayam asam pedas, belen lemak labu ngan sambal kerang.























21hb pulak..aku masak sambal kerang, tempe goreng, lemak labu, cencaru bakor dan ikan merah masak kicap....























20hb...hmmm...beli sate aje.. x sempat nak amik pic dah azan. masing2 dah terliur bau sate...





itu aje lah update lauk berbuka kami sepanjang ramadhan nih. esok ai nak berbuka ngan mak... harap2 mak x terkejut lah aku buat kuih untuk dia 7 jenis...kene pakse makan. hahahahha.



korang...berbuka ape tadi ekk...?

No comments: