Thursday, August 25, 2011

SelAmaT HaRi RaYe AidiLfiTri....

Salam Ramadhan..



esok..saya balik muar. nak berbuka dengan keluarga..di samping memberi kuih2 rayes tu..untuk kekanda2 dan adinda2 ku makan. muahahahahha...



lepas sahur sabtu...pas subuh...baru bergerak balik manjung, perak. balik muor semula...x pasti..raya kedua ke raye ketiga.



sempena itu.....saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri...maafkan saya kalo ade yang terasa, tersinggung atau apa2 aje lah di sepanjang mengenali saya dan blog ini.



Jemput2 lah datang umah saya di Kluang untuk mencubarasa kuih2 rayes saya itu ye kawan2...hikhikhikhikhik...xpe, jangan takut dan jangan riso...dijamin xde sakit2 perut dee...



ok ye...yang mana mau pulang ke kampung halaman..bawak keta hati2...ingatlah insan tersayang.



Selamat Hari Raya......Maaf Zahir Batin....

3 comments:

Rozita said...

SELAMAT HARI RAYA yanti... dari kami sekeluarga... ko balik kluang bila? aku boleh la beraya esok.. aku raya ke 3 baru balik kluang..

zafwah said...

selamat hari raya..jgn lupa dtg umh mak aku bila kt manjung nnt..

KesahKu said...

ita...
bila lagi ko nk balik...?
jemput ler raye ke umah aku ni ekkk.

faraaahh...
aku x sempat g umah ko. huwaaaaa..
aku aje yang ade untuk membantu mak mertua melayan tetamu2 yang datang....
raye thn depan la pulak ye...hukhukhukhuk