Tuesday, October 11, 2011

lori sampah...

Salam

umah aku nih....belakangnyer kan giant. so,kadang2 slalu terkonpius dengan bunyik lori sampah angkut sampah...ingat lori angkut depan umah aku rerupanye angkut giant punye sampah. gitulah...

kebetulan tadi, ammar x g skolah. monteng. malam tido lambat...so, aku bagi peluang dia tido lama sket....xpe..tahun depan 5 tahun xde dah peluang nak monteng2 nih...

jadik...slalunye la kan...kalo lori sampah datang dan aku kat dapur, mesti ammar berlari menjerit2..'mummy...cepat buang sampah. lori datang amik...' dan, selalunye aku jawab...'mummy dah buang siap2..mummy tahu.....'

nak dijadikan cite...kepala aku mengong kot. mati2 ingat ari ni rabu. so, x terpikirlah nak g buang sampah. masa tu..aku kat dapur. tengah masak. sampah ade la seplastik beso. dok ingat...pas siap masak baru buang.

tengah ralit2 masak...aku terdengar suara zafri terjerit2...biasa dia jerit2 cam tu nampak lori nak beli soratkabor lama..atau lori sampah.

aku pun pegi le jenguk...sudahhhh...lori sampah dah selamat berjalan...

aku : eh...ammar, lori sampah datang...x cakap mummy pun???
ammar: ammar ingat mummy dah tahuuuuu...
aku: erkkk....

huhuhuhuhuhuhu......

1 comment:

Rozita said...

hahaha... sian kat ko..

eh berderet entry ko hari ni.. free ke?