Monday, October 17, 2011

padan muka aku....

Salam...

hikhikhikhik...hukhukhukhuk...huwawawawawa...

xtau lah cam ner rasa ari nih.

tadi..dapat kol. dr private uni. aku just ingat tempat kt melaka aje...saje nak test nasib kononnyer.

sekali..dia kol.

errrkkk...terus interview ko. dengan anak2 berperang2..menjerit2 main...ngan ammar tengah berzikir2 nak air....nak air.

jawapnye....menggelupur la. udahler pompuan india. paham2 la slang english dia..hukhukhuk.

okeh..aku ingat dia just nak arrange date for interview...sekali..dia tanya macam2...aku jadik blurrr...

seme aku bleh jawab cuma satu soklan dia aje aku x paham. adelah bape kali dia ulang. huhuhuhu...

last2...dia kata x jadik hire aku...sebab dia nak lect english bukan chemistry. then terus letak.

pulakkk....yang ko pegi inetrview aku apesal pulak? hampeshhh...

memula cam nak salahkan suasana kebisingan seme tu..

skali..aku check balik ape kah uni itu...

ghupernye....uni medic ko..ni lah akibatnye...main tala aje antor resume....tanpa baca sebetul2nye...

ek eleh....nak ajor budak pre aje...saabooo aje la aku.

haishhh..bersyukur lah x di hire nye....kang ketung hangus budak2 tu aku ajor.

wakakakaka....

hmmm...macam2.

nih...tengah tunggu jawapan lagi satu tempat....tawakal aje laa...

1 comment:

Rozita said...

hik..hik.. pengalaman tu..
advance kan interview dr phone je?