Thursday, June 28, 2012

gigi oh gigi...

Salam...

tadi dah tido...berjemaah ngan anak2. skali en usop kejut minta tolong...pastu, dia dah masuk tido..aku lak terkebil2...x leh pejam. huwaaaa..waaaa..waaa...

sib baik besok jumaat...

hmmm..nak cerita pasal gigi.

pada 15hb Jun 2012....ammar zafran, 'mummyy....roti mummy ni kerasss...sakit gigi ammar. tengok, dah goyang2.'

heran aku...skali...

setelah membelek2...rupa2nya...ada 2 batang gigi nak tumbuh. padahal gigi susu ammar zafran elok lagi..x rosak, xde apa...

dah...cemas mak dia nih. 5 tahun dah tumbuh gigi kekal????  bior betul?

sampai demam2 lepas tu...

sampai ke ari nih...x cabut2 lagi gigi susu tu sebab 2 kali pegi klinik panel...2 kali jugak dia tutup.

adik zafri pulak menyakat...'aiyok...abam....akit gigi atah...aiyokkk...'

saboo aje lah.

macam lah dia penah cabut gigi...

dan ammar zafran dok ingat2 kan aku suh pesan kat doc tu, dia nak bw balik gg dia tu.

mummy : nape nak amik balik pulak?
ammar : ammar nak letak bawah bantal..nanti bangun pagi, dapat duit mummy....(pengaruh cerita kartun le nih)
mummy: sebatang bape dapat ammar? (dalam ati...kena letaklah duit tu nanti...)
ammar: banyakkkkk mummmy........sebatang 20 sen..
mummy : hah?????? (dalam ati...save budget mummy ammar....)

 hehehehehehhe....

3 comments:

Rozita said...

hahaha...nasib dia kata 20 sen.. kalau 200 ringgit.. huhu...

wei sibuk ke? lama tak nampak.. aritu aku gi giant ingat nak singgah umah ko tap mikirkan ko dah keja malas la nak main terjah2 je... takut ko kalut je..

KesahKu said...

ita....

aku letak 10 hengget...sebab kesian tengok dia menangis berjurai2. xpenah seumur hidup dia nangis macam tu. terus dia puji pari2 gigi tu cantekkk...hehehehhe.

ko memang..sabtu ahad aku x kejee...datang aje lah weiii

Ibu Aniq n Aqmar said...

pengaruh citer oggy and the cockroaches eheheheheh