Tuesday, November 1, 2011

kus kus semangat....

Salam...

lama benor aku x menulis...eh, macam la x biasa kan...hikhikhikhik.

sebenornyer...selain kene guna pc kt atas...aku adelah sibuk, sama naik merayakan depavali. wah...best2 cite tamil nak dilayan... siap ammar ngan zafri pun nganga layan... maka, hasilnye...selama 2 minggu ngadap aje depan tv....penaikkan berat badan!

sungguh....naik sekali 3 kg!! mahu x terkejut....padanlah masa tido seme nak lepak kat aku. empuk rupernyer..

mahu x nail banyak...pas makan ngadap tv....huikkk..syorga aje. nak2 opis ai kan umah ai...walaalalaweiii...layan pulak cite tamil.

yer...aku adelah hantu tamil. hindi...ai don like. kalo tengok tamil...yesss...itu memang realiti.

camne tahu bdn dah naik? gatal timbang kat giant semalam...masa cuci2 mata ngan zafri. padan lah bila nak gotong royong kemas umah sempena aidiladha nanti- beraaattt aje rasa badan.

ni...terus senam naik turun tangga...

udahler skang ni musim ujan kan..kompem asik ingat nak ngunyaaahhh aje. dah ler ah chin rajin bagi jajan kat anak2 aku...bukan diorang yang makan...aku ler yang makan sambil tengok tamilllll...hikhikhik.

nih bajet2 nak turun kan 5 kg. Oh en usop....saya bajet nak turun 5 kg nih tau...mulai malam nih, xde makan2 luor malam2 ye....no fast food...no satay..no kuew teow...no mee sup...no oblong super dabel...no...no...ai nak selim ni tau..err...mintak izin ni tau...bleh x?

iskk....nak makan jamu ke x? bagus ke x?...

2 comments:

Rozita said...

ok lagi tu ko baru naik 3kg.. kalau aku.. mau 30 kg kalau duduk rumah kot.. hehe..

yanticomel said...

wah...x bleh ita...
nanti start dr 3 kg tu kalo aku dok rileks2 aje..
buleh mencanak sampai 30 kg tu tauuuu