Tuesday, November 15, 2011

Salam...

lama aku x tulis cite untuk kenang2an ammar ngan zafri....takut aku terlupa plak...so, esok lusa..kalo bosan2..leh baca balik blog aka diari aku nih.

cite ammar zafran hakimi dulu lah..sebab dia abang. Oh..masa jamuan akhir tahun skolah dia aritu...dia amik 2 parts...jadik pokok ngan robot. berjoget2. bercampur baur perasaan bila tengok anak dah besar dah bleh ikut arahan...gembira ade...terkejut pun ade.

gembira pasal...seronok tengok persembahan ammar dan rakan2 dia. nak2 dia berduet ngan wawa. lagi laaaa.....tergelak2 aku depan pentas tu masa rakam dia berjoget2.

terkejut pasal...nampak nama ammar dalam senarai pemenang awards. haaa??? mannerisme award koo...sikit lagi aku x pengsan. hahahhahaha..aku bukan ape...dia kat umah, kalo sehari aku x marah sebab membuli adik dia..memang x sah. academic award dimenangi budak yang stay sampai petang. agak2 kalo ammar yang menang academic award malam tu..harus aku sujud syukur terus sebab kedatangan 2nd semester dia....42/104 ari aje. jenuh teacher dia nak kejor...

oh...tahun depan antor lagi la kat situ. sebab...teacher dia bagus2. amik berat. bayangkan..awal tahun aritu...masuk dengan x tau pegang pensil, x tau menulis or melukis apa2..melainkan bulat2..panjang2...dengan huruf pun x kenal...number pun x kenal..Alhamdulillah, sekarang,,,dah bleh pegang pensil dengan betul..dah pandai lukis macam2..dah kenal dan tulis huruf rumi n jawi..dah kenal number dan tulis sekali....dah bleh membaca marilah membaca siri 1 n 2.

No comments: