Wednesday, November 2, 2011

Selamar ari raya aidiladha...

Salam...

nih tengah tunggu en usop ngan ammar balik makan...zafri dah tido kepenatan membantu aku mengemop, mengelap tingkap, mencuci toilet atas dan memasak..heheheheheh....padahal dia tengok aje ngalahkan aku pulak penatnyer.

ari nih masak lagi simple....sotong goreng kunyit, kacang panjang masak lemak, ikan ayam masak sup dan sambal belacan...

esok...nak balik muor. pas en usop abis keje...terus balik. sat gi..nak kemas2 baju pulak....wah, bersemangat ni haaa....hehehehhe

semalam...ammar ade rombongan ke kebun sayur dan giant. aku punyer la ingat..dia akan sama2 memegang tanah bagai..berkebun bagai...rupernya..ibarat kata ammar 'alaaa mummy..amik gambor ramai2 aje..pastu g giant..pastu balik. ituuu aje' haa kau....udah le kena bayor rm 10...rupernye amik gambo aje. saboo aje la hai. xpe la ammar...ikut atok abah g noreh aje la....huuhuhuhu.

dari keluor keta aje..ammar suh aku tutup mata...ade suprise katanya...wah..aku pun tutup lah mata. 'tadaaaaaaa...keret utk mummy.' aikkk??? sebatang aje????huhuhuhu...jadik lah kan..budak umor 4 tahun belikan...hehehehhe.

hmm..ok lah..xde apa pun nak cite...nih, dah balik dah diorang. kecoh semacam aje kat bawah...huhuhuhu...

opsss...takut x sempat...saya nak mengucapkan selamat ari raye aidiladha kepada semua pembaca....

1 comment:

Rozita said...

selamat hari raya untuk ko sekeluarga jugak yanti...lama cuti?