Tuesday, May 31, 2011

Salam...

semalam...lepas aku tulis entry tu, ati rasa cam tenang sket...Malam tadi, en usop kata....sepatutnya ayang rasa bahagia spend masa ngan anak2...jaga diorang sendiri. aku kembali waras.

sebelum2 nih, en usop sabor aje dengan perangai aku. yang kadang2 memberontak. nak2 bila aku tengok kawan2 aku di FB. seme berkerjaya. kira ade life.

sebelum2 nih...en usop jadik konselor x bertauliah ngadap aku. aku mengeluh kesah seme lah. dia..hanya diam aje n berkata, ramai pompuan2 kat luar tu kalo boleh nak berhenti keje yang.

sebelum2 nih...aku cepat bosan ngan rutin harian aku. bukak mata sampai aku tutup mata...ngadap anak2 nih.

aku nih...memang x bersyukur kan? teruk kan aku skang nih.

sekarang..Alhamdulillah, aku bersyukur sangat2 sebab aku membeso anak2 dengan tangan aku. pastikan diorang cukup makan, main ngan selamat..cukup semua.

nih mesti berkat kesabaran en usop nih...xpun berkat dia doa lembutkan ati aku kot...huhuhhuhuh

bulan lepas...aku cam meroyan sket. aku ngadu2 ngan en usop. seme member2 saya bekerja. ade masa depan. saya? duduk umah aje bang...baik saya amik master masak2 aje.huhuhuhuhu.

tau ape jawapan en usop....

"kenapa ayang nih? apa yang dikejorkan sekarang? cuba cakap apa yang ayang mintak, abang x sediakan?









No comments: