Sunday, May 6, 2012

Salam...

hmmm...lama x membebel2 kat blog nih. kesibukkan melanda diri...now, dah rasa dunia bekerja. dapat pulak suami yang amaat memahami....en usop x bagi aku masak time bekerja. dia x sampai ati tengok aku...dan takut aku x larat nak OT. huhuhuhu...tima kasih my luvly teddy bear...

oh...nak cite lah. masuk malam nih, dah genap 3 minggu ammar train tido bilik sendiri..katil sendiri. kalo x...nakkk jugak pelok aku..gentel telinga aku. tapi yang herannye....asal bangun pagi aje, kompem..sohih....aku akan pelok dia. bila masa dia masuk bilik kami. pandai pulak tu nyelit cari aku. huwa..huwaaaa...

dan...aku or en usop akan ugut2 nak jual katil dia kalo dia naik lagi katil kami.

nak dijadikan ceritaaa....semalam (selasa), aku banyak keje... ditambah lagi kene repeat last minute..maka, balik tu..aku dalam keadaan melayang2. melayang2 tu pun...abis semangkuk err..2 mangkuk rojak singapore. huhuhuhu...

malam tu..en usop tidokan zafri..dan aku seperti biasa...akan teman ammar dulu sampai dia tido. dan seperti biasa..akan ada sessi soal jawab bersama en ammar zafran hakimi...

bila dah terlampau2 penat..dapat pulak berbaringan atas katil...tambah pulak ade tangan kecik yang menggentel2 telinga...mata bagaikan digam2. so, cakap pun akan merapu2...x keruan hujung pangkal jadiknya....

skali..anak bertuah super2 bertuah tui

No comments: