Sunday, March 4, 2012

verangan

Salam...

rasanye..dah tido kot geng boboi boy dalam bilik tu. senyap aje..lepas aku menjerit dari bawah...sebab dengor diorang gelak2 lagi. dah pukul 2230 dah. kang esok mulalah mandi sambil mata terpejam2. kang ade aku seharian lenguh2 pinggang...kes dukung sorang2 masuk toilet.

ari nih...aku dok mengemas satu umah, cuci 3 toilet..mop satu umah. terlebe urat rajin. bakul baju pun kosong aje..siap basuh dan lipat.

petang tadi...bawak diorang g taman kat tasik. abiskan tenaga. tapi pukul 2200 segor bugor jugak diorang nih. minum kopi ke apa...?

oh..aku tengah berangan nih...berangan nak beli umah. ade yang aku impi2kan...tapi deposit tu lah yang buat aku terkebil2 aje. payah jugak kan nak beli umah nih...huhuhuhu...

en usop kata..sabo dulu sebab kami baru nak buat 'tapak'.. iskk...dalam dilema betul....

iskk...hurmmm...oh umah idamanku......rasa macam nak masuk rm 1,ooo,ooo money drop tu aje lah...tengok..berangan lagik...huhuhuhu..

iskk..okehlah..dok merapu raban dah nih...huhuhuhu

No comments: