Thursday, July 28, 2011

cam mana neh?

Salam...

haih....tadi,jengah kejap dalam peti ais. skali nampak lagi belen kueh masalodeh x abis goreng. sat2 lagi goreng la. lawan ngan air neskapee O kaw2.

ni memang kasik clean n clear peti ais....

hmmm.... baju dah ade 2 bakul menggunung. dua kali cobaan melipat. x berjaya...sebab bila dah separuh melipat....aku akan menjerit sebab zafri dok mengemaskini kan lagi baju2 tu. alahaiii....ade malam karang buat shift malam2 buta...kes lipat baju. hukhukhukhuk.

en usop dah dua kali mengajak aku membeli belah barang2 dapur merangkap mencuci poket dia. tapi...aku dok tunggu2 n pikir2....antara ekonseb, giant ngan pacific nih...mana barang2 kering murah2 ek? list barang2 nak beli dah ade dah....haissh... kan best kalo kat sini ade tesco..

Oh...nak ngadu lah...badan aku skang sejak stop bf, naik cantek lak. bukan cantek ape..naik cantek berlemak2 haa... nak2 perut ngan peha. pening2....pening2....

nak g jalan2 kaki keliling taman sambil sorong stroller...takut pulak aku. elok2 jalan..kang ade yang terus kene lari 10000 langkah pasal kene kejor ngan anjing. ai bukan ape...bukan takut kene geget..malas nak samak menyamak aje.

tengok aunty depan umah..canteekkknyer badan dia. selim cam anak dara. ari tu borak2..umor dia 50 tahun ko. kalah badan aku yang baru 23 tahun nih haaaa. bila nampak dia balik dari joging pagi2...jeles ai tau. nak2 bila dia pakai short ngn baby t sambil sidai baju. wahhh...membuak2 perasaan jeles nih tau.

nak buat sit up...asalkan aku baring aje...terkedek2 zafri naik atas badan aku melompat2. huhuhuhu...

nak naik turun tangga....ari tu aku tergolek sebab salah langkah. meraung zafri tengok mummy dia bergolek cam nangka busuk. huhuhuhuhu.

macam2 alasan kannn.....

tapi..paling sadis kannn...masa ammar admit dulu, seme nurse yang kenal aku tegur..eh, akak peknen lagi ek?

ciss..ciiiisssttt....ammar pun sama gak tambah...ade baby tau. cissssss...zasss...zassssss.....

x bleh jadik nih...nak raya karang...udah ler ipor n beras2 aku bdan diorang melampau selim. kang ade..aku yang jadik menantu paling sehat. huwaaa...xmo...xmo...


2 comments:

Rozita said...

hehehe... glamer apa sihat2?

alasa je ko tu.. ko buat senaman angkat zafri guna kaki cam roket2 tu yanti.. kompom leh kurus tang perut tu..

KesahKu said...

ita..
memang glemer..sebab kalo lambat abis makan..kompem kene jadik bahan.

heheehe..ertikata lain mim alif lam sin. hehehehehe. wah,aku ade buat. lepas tu...ammar pulak nak. macam nak tercabut kaki aku..angkat 21 kg (dia hilang 3 kg sebab demam)...huhuhu