Wednesday, July 6, 2011

deMaM...

Salam...

badan aku dah rasa semacam..kejap2 sejuk..kejap2 panas. ade gigil2 sket. kepala lak cam pening2 lalat. nak demam ke??

alahai..jangan la demam.

sape nak tengok2 kan anak2 nih?

ngadu ngan ammar....

"mummy nak baring2 kejap ye..kalo adik naik tangga ke pegi dapur ke...bagi tau mummy ye. mummy nak demam la..."

ammar nih, kalo aku pesan...tengok adik tau. so, dia akan tenggggooookkk aje adik dia buat ape. panjat tangga ke..main plug ke...sabo aje kan. so, kalo diberi pesanan dan penerangan panjang lebor, memang boleh diharap.

so, ammar pun datang kat aku..letak tangan kat dahi..

"oh..mummy demam yeee. xpe abah balik 9th nih. sekejap aje"

huh. aku pulak yang kene.

"alahai..sape nak jaga ammar ngan adik kalo mummy demam?"

sambil ammar berpikir (letak jari kat kepala)...

"ammar yang jaga adik."

ye ye la ammar oi...

skang ni cuaca panas membahangkan? bukan nak merungut. bersyukur juga sebab jemur baju, cepat kering. tapi tu la...malam pun x larat panas. nak tido bilik...riso terbabas aje. maklum la 'jam loceng' aku belum balik.

trrr..trrr...trr...

No comments: