Tuesday, July 12, 2011

teRaPi????

Salam....

Aku perlukan terapi.......

terapi atau kaunseling...seseorang yang memahami.

perlukan sangat2...sebelum aku jadik bengong...

Ya Sebelum aku jadik bengong...atau bahasa saintifik...tekanan perasaan...atau org melayu kata.. gila.

dan...

esok...adelah ari terakhir blog aku hidup....

aku sendiri naik menyampah....

aku baca sendiri pun dah tertekan....dengan life aku.

ye...aku perlukan sangat2..terapi......

sebab aku rasa macam nak merayap sorang2 tanpa hala tuju...sekarang.

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

4 comments:

sahida said...

kak yanti, nape?? akak ok? nak stop blogging ke? pls dont.. take care ok? huda salleh.

Anonymous said...

jgn stop... suka baca blog ni..banyakkan istighfar...dan cari seseorang utk luahkan isi hati..take care :)

Rozita said...

wei apasal? aku call ko boleh?

Mas said...

eh yanty ko kenapa??ok x ni??sabar eh...meh sini bgtau aku nape