Monday, August 1, 2011

puasa...

Salam Ramadhan Al Mubarak...

Selamat Berpuasa seme....

Aku sampai dari KL dalam pukul 2130 gitu lah. sampai2 aje...mandikan seme, perangat lauk mil bekalkan..tanak nasi.

malam tu...ajar ammar niat puasa. bagi minum air siap2...dalam pukul 0030 dia tido. kejut minum air...x bergerak pun. tapi xpe...saje nak bagi dia try. baru 4 tahun la katakan.

ammar bangun pagi lewat gak..1030. mintak air. aku cakap, ammar kata nak belajar puasa? ok...

aku bagi dia tengok kartun aje...so, dia ralat sket x hengat nak makan ke minum.

skali..kul 1330..."mummy, ammar nak air lah. sikit aje..." "sabor ek....sekejap aje. ammar tengok lah kartun ekk"

pukul 1430.."mummy..ammar dah x tahan lah...nak minum sikiiit aje mummy" "hmm..tahan sikiiittt aje ye..."

pukul 1530.."mummy...bolehlah..minum sikiiiittttt aje, pastu ammar puasa lah" huhuhuhu...

so, aku bagi lah dia minum. nak bagi makan...dia xmo kata puasa.

tapi..ok lah...x bangun sahur kan. so, ingat nak kejut betul2 ajak makan minum...

tu..dia kata...ammar puasa ni tau mummy....

huhuhuhu....boleh?

2 comments:

Rozita said...

pandai ammar...leh gak di atahan ye yanti.. aku tak ajar lagi hakimi..

iu rf said...

semangat ammar!!