Monday, August 8, 2011

raye?

Salam Ramadhan....


hmmm...Alhamdulillah...bertambah baik aku skang ni. cuma suara serak2 basah aje la. dan...aku dah selamat nampak anak bulan dulu...huhuhuhu.


nak dijadikan cerita...ammar nih, time cuti aje blajo puasa. ahad pagi2 tu....aku rasa buat sakit perut aje kalo tahan lapo. baik makan...dah alang2 cutikan. so, senyap2 aku pegi minum air. ntah bila tahun ntah ammar berdiri belakang aku...


"eh...mummy minum air. x kuasa ye....(kuasa-puasa)?"


nak tersembur air kat mulut aku...idea..idea..idea......


"adeeehhhh..perut mummy sakit sangat2 nih. asik berak2 aje dari semalam (kebetulan sabtu tu aku keracunan makanan-kes apam balik nak untuuunng aje). jadik, mummy x boleh puasa la"


"OoooOOO...ammar pun x nak kuasa la. nanti perut ammar sakit."


"eh..ammar kena la blajar puasa yeee"


"ammar x nak...nak minummmmmmm" (siap ade drama2 selepas tu...)



dan...memandangkan baru 4 tahun kan....aku rela kepaksaan aje la bagi dia buka puasa tu.


dan jugaaa....selama aku bercuti...dia pun turut bercutiiiii. huhuhuhhuhu...


sabo aje kan.

1 comment:

Rozita said...

lainkali pandang2 la dulu...hahaha..