Saturday, June 11, 2011

1st day....

Salam...

Abang Laling...
skang dah pukul 2100...abang kata sampai dalam pukul 1400 lebe kan... rasanyer Insya Allah abang dah selamat sampai n maybe tengah nak check out aje kannn. saya ingat nak tepon, tapi teringat lak abang cakap boss abang yang jemput n bawak g lunch. maka, segan la nak kaco2 abang...so, saya try tepon lepas 4 jam abang sampai.

abang...
ari nih, adek dah tunjuk handal. tadi pagi, sayabaring2 sambil tengok tv. adik berak. dia datang sambil cium2 n tepok2 badan kita. bila saya kata...oooo berak ek. okeh, jom mandi terus yer. dan2 adik merangkak laju masuk dapur n terus sampai toilet bang.hehehehe. handal dah dia. ari nih, banyak kali gak dia jerit carik abang kat bawah sambil nak naik tangga cam selalu dia jerit2 tu.agaknyer, dia ingat abah ade sebab jamilah ade kat luor.

abang...
hmmm...ammar pulak. behave. memula aje dia sebak nak nangis. lama2 okeh. bila saya tanya banyak kali...abang tahu ke abah pegi mana? dia jawab...tahu, abah naik aeroplane g keje jauh2. laaammaa abah pegi, nanti mummy yang antor ammar g skolah. saya tanya lagik..ammar x sedey ke? x nangis? dia pandai jawab....sedey laaa, tapi abah kata jangan nangis bila abah pegi keje jauh2. jaga mummy n adek. betul ke bang?

abang...
hari nih...saya x tahu nak buat ape. punye la sangap. umah dah siap mop x pasal2. toilet bawah pun siap cuci. tinggal nak lipat baju aje. ammar n adek dah selamat tido. adek tido kul 1930 n ammar tido kul 2030. ammar tadi sebelum tido cakap, nanti kejut ammar...ammar nak tido atas. huhuhuhu...

abang...
esok deksu datang. teman saya. ingat petang2 esok..nak try pegi skolah ammar n carik jalan balik yang abang cakap tu. harap2 saya x sesat sampai muor sudah ler....

abang..
okeh la ek..laporan untuk ari nih. nak g lipat baju...jaga diri baik2...lap u banyak2...muaaakkkhhhss.

No comments: