Tuesday, June 7, 2011

nukilan untuk en usop

Salam...

Nih, untuk en usop.....

laling,
baju2 abang tu...malam nih saya kemas. x tau seluor ape abang nak bawak. beg yang mana satu nak pakai....berus gg mana nak bawak, pakai buang ke yang caj2 tu.

nak pegi nih...jangan lupe ek..duit enjoy kami tau. agak2 ler banyak mana.... asal cukup sebulan udah ler. kad kredit xmo, x reti guna. pastu...kalo dah balik sini, jangan tanya saya belen duit tu ek...buat2 x tau aje tau. bukak terus akaun untuk bulan 7 tau.

bang,
untuk budak2 nih...tinggalkan ler baju ke kain pelekat ke yang ade bau kepam2 abang tu. baju keje xmo, kepam sangat...kang ade bebudak tu termimpi apak diorang jadik bangla. huhuhuhu. untuk mak diorang plak...tinggalkan ler jugak. spentot ke...leh la buat treatment muka skali..wakakakakaka.

bang,
nanti malam2 sket, saya buat list barang2 nak kene beli. cekelat untuk budak2 ni jangan luper.saya plak, xmo ape2 dr sana. cukup la henbeg sebijik dua. kalo dapat kulit ulor idaman ati dulu dah agak bagus, kalo xde sale, kulit boye pun xpe bang..... jangan le beso benor sampai bleh muatkan zafri. agak2 ler saiznye... eh, kata xmo ape2...huhuhuhuhu.

bang,
nant dah selamat sampai, sms saye ek. jangan buat saye riso. sehari sekali sms pun xpe, abang kan tau, kalo saye riso camne....kurus nanti saye tau bangggg.

bang,
lamenyer kan sebulan....mesti ammar akan tenteram sebab x dengor saya membebel2 selama 30 hari. harap2 zafri dah bleh jalan la masa abang balik. ammar dulu, setahun sebulan dapat kaki. nih zafri nih...harap2 cepat ler jalan kan.

bang,
jaga diri baik2 tau....oopppsss, lupe lak...ari tu kata nak tinggalkan no phone mc d ngan kfc? pizza x payah....pasor malam ade.

huhuhuhu...

3 comments:

sahida said...

wahhh kak yanti, pjgnye nukilannya.. ehehe!

Rozita said...

hahaha... yg mcd n kfc tu yg aku tak tahan tu....

wei usop gi mana? mcm jauh je bunyinye tu...

zafri lum jalan ek? sama cam najmi la... dah la semangat... tak larat dah aku nak dukung...

KesahKu said...

huda..
tu yang bercoret, yang keluor ikut mulot laaagggiiii panjang. heheheheh

ita..
eh..yang last tu, kalo aku dah malas nak masak dah.

huhuhuhu..merantau europe

zafri baru nak blajo berdiri. eksyen dia sebab dia blajo sambil menyandor kat dinding, memang ler x jatuh. waaahhh..kepingin aku nak jumpa najmi. zafri ni...halus sket la...ikut rangka aku,kecik.